Keress rá!

Oldalak

2017. szeptember 2., szombat

Csak Te tudod, hogy mire van szükségem. Te jobban szeretsz engem, mint ahogy én szeretni tudom önmagamat. Atyám! Add meg a Te szolgádnak azt, amit magam kérni sem tudok. Nem merem kérni sem a keresztet, sem a megnyugvást! Csak állok Előtted; és a szívem: nyitott. Te látod, hogy mire van szükségem, azt, amiről én nem is tudok. Nézzd! És tégy velem a Te kegyelmed szerint: sújts le rám és gyógyíts meg, taszíts le és emelj föl engem. Áhítattal és hallgatagon állok a Te szent akaratod és számomra felfoghatatlan döntéseid előtt. Önmagamat hozom Neked áldozatul. Átadom magam Neked. Nincs semmi vágyam, csak az, hogy teljesíthessem a Te akaratodat. Taníts meg engem imádkozni. Te imádkozzál énbennem. Amen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése