Keress rá!

Oldalak

2017. június 16., péntek

Reggeli imádság

Az Atya,Fiú és Szentlélek nevében kezdem meg ezt az
új napot.Köszönöm, Atyám,hogy ezekkel a testi és lelki tulajdonságokkal alkottál meg engem! Hálát adok néked,
hogy megteremtetted a múló időt, mely halad, és az örökkévalóságba nyílik.
Köszönöm, hogy egyszer majd örökre belemerülök végtelen szeretetedbe, s egy soha el nem 
homályosuló örömet élvezhetek.
Köszönöm a bennem ma újra ébredő reményt, mert a nap folyamán erőmmé lesz minden szenvedésben, nehézségben és problémában.Tudom, hogy semmi sem hiábavaló azok számára,
akik veled vannak és mindenben téged keresnek.
Köszönöm néked a mai nap világosságát, mert az örök világosságra emlékeztet, amelynek nincs alkonya!  Atyám, köszönöm, hogy elküldted a világba Fiadat, Jézus Krisztust, aki azt mondta magáról: Én vagyok a
világ világossága,az út és az igazság vagyok a világ számára.
Atyám köszönöm néked a Szentlelket,akinek segitségével ma a világosságban élhetek,haladhatok az úton, és élhetem az igazságot! Ezen a reggelen, Atyám, hálát adok Mária Édesanyánkért is!Ő a nap új hajnalcsillaga, az új virradat hajnala, a napba öltözött asszony, a holddal a lábai alatt. Benne mutattad meg, mit kínálsz mindannyiunknak. Atyám kérlek, hogy örömmel tudjam ezt a napot kezdeni szereteted fényében!
Add, hogy a te ajándékodként fogadjam!Segíts, hogy örömmel éljem meg a reményben! Adj nekem örömteli erőt a szeretethez, a jótettekhez, a kiengesztelődéshez és a szüntelen vágyakozáshoz utánad,aki a tiszta öröm forrása vagy!
Amen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése